ابزارهای دیجیتال

هر چیزی که درباره هندزفری بی سیم یا هندزفری بلوتوث نیاز دارید؟

هندزفری بلوتوث he05x لنوو

معرفی بهترین هندزفری بی سیم

کاربران تلفن‌همراه همیشه هندزفری بی‌سیم را به نوع سیمی آن ترجیح می‌دهند. در انتخاب بهترین هندزفری بی‌سیم علاوه‌بر راحتی باید به کاربرد آن نیز توجه کرد. اگر به دنبال هندزفری برای استفاده در محل کار هستید، ویژگی‌های حذف نویز و دوام باتری باید اولویت شما باشد. برای استفاده در ورزش، کیفیت صدا و ماندگاری در گوش اهمیت بیشتری دارد.

در این مقاله به معرفی بهترین هندزفری موبایل و ایرپاد بی‌سیم و ویژگی‌ها و امکانات هریک می‌پردازیم.

راهنمای خرید هندزفری، هدفون و هدست

یافتن هدست مناسب بین انواع و مدل‌های مختلفی که برای خرید وجود دارد مشکل است. اگر به دنبال هدست بلوتوث و یک هدفون باکیفیت هستید، این راهنما می‌تواند به شما کمک کند.

هدفون‌های ورزشی بی‌سیم

هدفون‌های ورزشی سبک و با صدای عالی از طریق بلوتوث به‌هم متصل می‌شوند. بنابراین هیچ سیمی بین شما و تلفن یا دستگاه پخش موسیقی وجود ندارد. به‌طور خاص برای علاقه‌مندان به ورزش ساخته شده‌اند و در برابر عرق، باران و گردوغبار مقاومند.

هدست‌های بلوتوث

با استفاده از یک هدست بلوتوث، می‌توانید دستان خود را در جیب‌تان بگذارید و موسیقی گوش دهید یا با دوستانتان تماس بگیرید.

انواع متنوعی دارند که متناسب با نیازهای کاربر طراحی شده‌اند. مثلا نویز و سروصدای اطراف را از بین می‌برد.

هدفون موسیقی

هدفون مخصوص موسیقی کیفیت پخش صدای بالایی دارد و دو نوع بی‌سیم و کابل 3.5 میلی متری هستند.

هدست Noise-cancelling

Noise-cancelling به هدست‌های با قابلیت حذف سروصدای محیط اطراف می‌گویند که نویز با فرکانس بالا را فیلتر می‌کند.

بهترین هندزفری بلوتوث

بسیاری از کاربران تمایل بیشتری برای خرید گوشی‌های بدون سیم دارند. این گوشی‌ها که از طریق بلوتوث به موبایل متصل می‌شوند، برای استفاده در محل کار و ورزش بسیار راحت‌تر هستند. در ادامه بهترین هندزفری بلوتوث را برای خرید به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین هندزفری بی‌سیم سامسونگ 

هندزفری سامسونگ مدل Galaxy Buds مناسب مکالمه، ورزش و کاربری عمومی است. رابط کاربری بلوتوث، اتصال آسان، کیفیت بالای صدا، امکان شارژ بی‌سیم و دوام خوب باتری (13.3 ساعت) بارزترین ویژگی‌ این گوشی است. به دلیل طراحی حرفه‌ای هنگام ورزش و دویدن احتمال افتادن گوشی‌ها خیلی کم است.

اگر از نقاط ضعف این هدفون مانند ورود صدای محیط به گوش، خروج صدا و کیفیت متوسط میکروفن بگذریم، این گوشیِ خوش‌ساخت جزو بهترین هدفون‌ها است.

جبرا مدل ELITE 85T

اگر به دنبال یک هندزفری بی سیم با امکانات بیشتری هستید، جبرا مدل Elite Active 85t را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ارگونومی این هندزفری در مقایسه باGalaxy Buds  ثبات کمتری در گوش دارد. اما مجهز به حذف نویز و اتصال به چند دستگاه است.

عمر باتری آن کمتر از Galaxy Buds است. اگر امکانات بیشتر و کیفیت ساخت بهتری می‌خواهید، Jabra را پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین حذف نویز اپل مدلAirPods Pro

بهترین ایرپاد مجهز به حذف نویز، اپل مدل AirPods Pro است. AirPods Pro یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم برای آیفون است. به لطف طراحی حرفه‌ای در استفاده طولانی‌مدت احساس خستگی نمی‌کنید. این مدل از نوع توگوشی و باکیفیت بالای صدا و دوام باتری 5 ساعت است. البته با دستگاه‌های اندروید سازگار نیست.

به دلیل قابلیت بالای حذف نویز برای گوش دادن موسیقی در کتابخانه و مترو یک انتخاب عالی است.

هندزفری خوب برای اندروید

بسیاری از بهترین هدفون‌های بی‌سیم مخصوص آیفون ساخته شده‌اند. البته هندزفری سامسونگ مدل Galaxy Buds و جبرا مدل Elite Active 85t از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم هستند که با اندروید هم سازگاری دارند.

جی بی ال مدل  CLUB PRO

اگر دوست دارید صدای هدفون خود را به دلخواه تغییر دهید، جی بی ال مدل  CLUB PRO را انتخاب کنید. با طراحی ارگونومی بسیار راحت در گوش قرار می‌گیرد. ضدرطوبت و ضدتعریق است و دوام باتری خوبی (7 ساعت) دارد.

اگر کیفیت پخش صدا و تنظیم صدای موسیقی برای‌تان مهم است، جی بی ال مدل  CLUB PRO را توصیه می‌کنیم.

بوز مدل QuietComfort

جزو بهترین هدفون‌های مسافرتی بی‌سیم برای اندروید بوز مدل QuietComfort است. این هدفون صدای محیط را تا حد قابل‌توجهی فیلتر می‌کند. با ساختاری پلاستیکی متراکم و درجه یک در برابر آب مقاوم هستند و حین ورزش‌ و تحرک زیاد از گوش خارج نمی‌شوند.

متأسفانه فاقد قابلیت تنظیم صدا هستند که با این قیمت به‌صرفه نیست.

نتیجه‌گیری

هدفون بی‌سیم با توجه به کارایی و راحتی علاقمندان خود را دارد. از نظر کیفیت و قیمت تنوع بسیاری دارد و انتخاب را مشکل می‌کند. بهتر است با توجه به ویژگی‌های هریک و نیازتان مدل مناسب خود را خریداری کنید. بسته به کاربرد هدست در محل کار، گوش کردن موسیقی یا تماس تلفنی امکانات مختلف آن مانند حذف نویز، کیفیت صدا، عمر باتری، طراحی حرفه‌ای و … را در خرید حتما درنظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *