دکوراسیون داخلی

تغییر دکوراسیون ارزان و معرفی کاور کوسن فانتزی

کوسن

کاور کوسن یکی از وسایل تزئینی و چشم‌گیر در دکوراسیون خانه‌ها است. تاثیر دیزاین لوازم منزل بر روحیه افراد خانه بر کسی پوشیده نیست. امروزه اغلب افراد اهمیت زیادی به ظاهر و نمای داخلی خانه‌های خود می‌دهند. این امر موجب شده رشته‌های تخصصی در این زمینه ایجاد شود. علاوه بر این افراد زیادی نیز در این رابطه فعالیت کرده و به کار مشغول می‌شوند.

در این مقاله می‌خوانیم:

  • زمان مناسب تعویض دکوراسیون
  • نقش رنگ‌ها در خانه
  • راه‌کار‌هایی ساده و ارزان برای تغییر دکوراسیون

    زمان مناسب برای تغییر دکوراسیون

    خانه محلی امن برای آسایش و استراحت اعضای خانواده است. اغلب افراد بیشتر ساعات روز در خانه حضور دارند. به همین دلیل لوازم موجود در خانه از نظر رنگ و شکل ظاهری، باید با سلیقه و خواسته‌ افراد خانواده مطابقت داشته باشد.

    اما هرچقدر لوازم خانه متناسب با سلیقه ما باشد، باز هم پس از مدتی از آن‌ها‌ خسته می‌شویم. اغلب افراد تصور می‌کنند تغییر دکوراسیون کاری پرهزینه، زمان‌بر و سخت است. درصورتی‌که با کمی خلاقیت و صرف وقت، با کم‌ترین هزینه می‌توانیم به نتیجه دل‌خواه برسیم.

    زمان مناسب برای تغییر در خانه، به خودمان بستگی دارد. هرگاه احساس می‌کنیم از محیط خانه و لوازم چیده‌شده در آن لذت نمی‌بریم، بهتر است دست‌به‌کار شده و تغییراتی در چیدمان وظاهر وسایل موجود بدهیم.

    نقش رنگ‌ها در فضای داخلی خانه

    محیط اطراف ما ترکیبی از رنگ‌های مختلف لوازم پیرامونمان است. رنگ‌ لوازم خانگی تاثیر زیادی بر خلق و خو و احساسات افراد دارد. به همین دلیل دیزاینر‌ها بسیاری از طراحی‌های خود را بر اساس این فاکتور مهم برنامه‌ریزی می‌کنند.

    لوازمی مانند انواع رومیزی و کاور کوسن به‌راحتی و با کم‌ترین هزینه می‌تواند فضای خانه را به محیطی شاد و دلچسب برای افراد تبدیل کند.

    در این میان وسایلی مانند کاور کوسن فانتزی و رومیزی ۳تکه از تنوع بسیار بالای رنگ و طرح برخوردار بوده و برای همه سلیقه‌ها مناسب هستند. به‌صورتی که با تعویض این وسایل و استفاده از رنگ‌های متنوع می‌توانیم تغییرات قابل توجهی در خانه انجام دهیم.

    راه‌کار‌هایی ساده و ارزان برای تغییر دکوراسیون

    این روز‌ها تقریبا در همه خانه‌ها یک یا دو دست مبل به چشم می‌خورد. اصولا مبل‌ها در کنار کاربرد فراوان، نقش مهمی در تعیین سبک دکوراسیون منزل داشته و جزو اولین لوازمی هستند که در بدو ورود به چشم می‌آیند. به طور مثال در کنار مبل‌های اسپرت، از لوازم تزئینی، فرش، رومیزی و تابلو‌هایی با قاب‌های اسپرت استفاده می‌شود.

    در بیشتر مبل‌های سبک جدید (اسپرت و کلاسیک) از کوسن‌های متنوع استفاده می‌شود. تعویض کاور کوسن با اینکه هزینه بسیار پایینی دارد، تاثیر زیادی بر نمای ظاهری مبل‌ها می‌گذارد.

    امروزه استفاده از میز و صندلی در اغلب خانه‌ها رواج زیادی پیدا کرده است. گل‌میز‌ها در کنار میز‌های اصلی، جلوه زیبایی به دکوراسیون خانه‌ها می‌دهند. استفاده از انواع رومیزی زیبایی آن‌ها را چند برابر کرده و گرمی خاصی به فضای خانه می‌بخشد. در اغلب خانه‌ها سبک پارچه به‌کار رفته در رومیزی، با کاور کوسن مبل‌ها هماهنگی دارد.

    استفاده از رانر برای سطوح کشیده مانند میز ناهار‌خوری یا کنسول، بسیار مناسب است.

    رومیزی‌های 3تیکه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با سلیقه‌های متفاوت در بازار موجود است. قیمت این رومیزی‌ها به‌گونه‌ای است که تمام افراد با توان خرید متفاوت قادر به خرید آن‌ها هستند.

    تعویض رومیزی تاثیر بسیار مهمی در نمای میز و رنگ‌های به‌کار رفته در خانه دارد.

    • تزئینات فانتزی

    در عصر جدید لوازم فانتزی راه خود را به همه خانه‌ها باز کرده‌اند. از مزایای سبک فانتزی، تنوع بسیار بالای این اجناس و قیمت مناسب آن‌ها است. گاهی بسیاری از این لوازم را می‌توانیم خودمان با کمی ابتکار و خلاقیت بسازیم. وجود این گونه وسایل در خانه حس جوانی و نشاط را به اعضای خانواده منتقل می‌کند. کوسن‌های فانتزی یکی از چشم‌گیر‌ترین تزئینات در خانه‌های امروزی هستند. این کوسن‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع در بازار موجود است. با خرید و کشیدن کاور کوسن بر روی کوسن‌های قدیمی، نمای آن‌ها را مانند روز اول نو و مرتب کنید.

    از مزایای برجسته کوسن‌های فانتزی، قابلیت ست کردن آن‌ها با سبک‌های مختلف دکوراسیون است. هم‌چنین با داشتن طرح‌ها و رنگ‌های زیبا، بعد دیگری از زیبایی را به خانه هدیه می‌کند.

    سخن پایانی

    تجربه ثابت کرده ایجاد تغییر در فضای زندگی تاثیر زیادی بر روحیه افراد دارد. خرید لوازم ارزان‌قیمت و کاربردی می‌تواند به راحتی و آسایش خانه کمک کرده و به خانه روح زندگی ببخشد. وسایلی از قبیل کاور کوسن و رومیزی به راحتی قابل تعویض بوده و جلوه مبل و میز‌های خانه را عوض می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *